Bereik topkandidaten middels LinkedIn Ads

Het grootste verschil tussen andere social media advertentieplatformen en LinkedIn is dat je met LinkedIn voornamelijk al je zakelijke doelstellingen kunt bereiken. Denk hierbij met name aan sales en recruitment. Zo bereik je in een handomdraai alle beslissingsbevoegde van een bedrijf voor het behalen van nieuwe sales. Daarnaast bereik je iedereen met een bepaalde functietitel die je kan overtuigen om bij jouw bedrijf of opdrachtgever te komen werken. Van de directeur bij een groot bedrijf tot de luchtverkeersleider van Schiphol. Zorg voor engagement met video content of een LinkedIn Story, en genereer leads met Lead Ads of gesponsorde In-mails.

LinkedIn stond eerder bekend als een ‘wekelijks’ platform. Mensen keken er niet dagelijks naar, dat is inmiddels wel veranderd. De stroom aan nieuwe leden neemt toe en de gemiddelde kijktijd van videos blijft langer worden. Het platform lijkt qua adverteren erg op Facebook, alleen de segmentatie mogelijkheden zijn beter afgestemd op de zakelijke markt. Zo kan je in tegenstelling tot Facebook bijvoorbeeld filteren op senioriteitsniveau en beroepstitel

Van de sales, tot de recruitment voor zakelijke doelstellingen zijn oplossingen bedacht. Zo kun je gesponsorde In-mails rondsturen om nieuwe leads te genereren, vacatures sponsoren of video content pushen om je producten en diensten te promoten.

We leren je graag kennen.

Er is zoveel mogelijk met LinkedIn waar veel organisaties nog geen weet van hebben. Neem contact op en ontdek de mogelijkheden.

"*" geeft vereiste velden aan

The brand’s creative
partner in crime.

Neem contact op met: Maarten Schuijl

LinkedIn Ads Expert

Maarten is een echte LinkedIn Ads expert en weet er dan ook alles vanaf. Met zijn ervaring heeft hij al veel projecten gestart en tot een groot succes weten te brengen. Neem contact met hem op om het volgende succesverhaal te worden!