Wat achtergrond over New Heroes Academy

New Heroes Academy uit Zaltbommel is een opleider die zich specialiseert in het opleiden van werknemers binnen grotere organisaties en MKB’s. Het bedrijf is onderdeel van het bekende Schouten & Nelissen. New Heroes werkt met een abonnementsvorm waarbij het aanbod bestaat uit online trainingen, klassikale trainingen en individuele trainingen. Hiermee hebben organisaties en bedrijven het in eigen hand hoe ze hun werknemers willen ontwikkelen. Bij New Heroes kunnen werknemers terecht voor een laag maand of jaarbedrag. Een unieke methode onder opleiders.

In het eerste jaar zijn er 65 leerreizen uit de grond gestampt. Tientallen experts hebben zich in de loop der tijd aangesloten bij New Heroes, waardoor de inhoud en kwaliteit van de opleidingen wordt gewaarborgd. Bovendien werden er in het eerste jaar 350 illustraties, 630 video’s, 60 voice-overs en liefst meer dan 1.000.000 woorden op papier gezet.

In de afgelopen jaren is het hard gegaan met New Heroes. Duizenden helden en honderden bedrijven hebben zich inmiddels aangesloten bij New Heroes. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Zo hebben ze vestigingen in de Verenigde Staten, Mexico, Australië, China en België.

Hierdoor is het van belang dat New Heroes naamsbekendheid gewaarborgd blijft. Wij zijn hier voor benaderd door het opleidingsinstituut. Samen met de sales en marketing mensen van New Heroes werken we aan dagelijkse topresultaten. Van het werven van mensen voor de opleidingen binnen het STAP-Budget tot de acquisitie van grote- en middelgrote bedrijven die geïnteresseerd zijn in het opleiden van hun werknemers.

Het doel blijft om voor New Heroes de omzet te blijven stimuleren en zoveel als mogelijk mensen en bedrijven te benaderen om te kiezen voor een opleiding van New Heroes Academy.

Hoe wij de lead generatie van New Heroes weer lieten vliegen?

Leads genereren via Facebook Ads

Voor New Heroes Academy is het van belang geweest om via Facebook voldoende leads binnen te halen voor de trainingen die zij aanbieden voor het STAP-Budget. In samenspraak met New Heroes hebben we ook een koppeling met WhatsApp opgezet om de lead te benaderen en zo de opvolging uit handen van New Heroes te nemen. Dit resulteerde in een enorme toename in leads, naar mate de tijd vorderde.

Sales genereren via LinkedIn Automation

Via LinkedIn Automations hebben we het sales team van New Heroes geholpen met het verkopen van pakketten aan verschillende organisaties. Door middel van deze automation wordt het sales proces voor de medewerkers een stuk makkelijker. Op deze manier hoeven de sales medewerkers niet zelf op zoek naar geschikte prospects, maar is dit een geautomatiseerde handeling.

Maar wat vinden ze bij New Heroes van onze samenwerking?

Met SMART Media Masters werken we samen aan groei. Groei door advertenties en zichtbaarheid. Maar ook groei door te leren van de data die door SMART Media Masters wordt geanalyseerd, vanuit die analyse volgen waardevolle aanbevelingen. De samenwerking is altijd prettig met een constante drive om te verbeteren”.

Thera Gerritsen

– Directrice New Heroes Academy

 

CRM integratie met Hubspot

Wij zullen binnenkort starten met een integratie, waarbij New Heroes Academy over zal gaan naar een nieuw CRM systeem. Als Hubspot partner kunnen wij New Heroes Academy een volledig pakket aanbieden, waar hun sales team veel baat bij heeft. Hubspot is makkelijk qua gebruik en biedt vele mogelijkheden voor New Heroes Academy om hun sales een nieuwe stimulans te geven.

De aanpak

Onze aanpak is erop gericht dat New Heroes Academy nieuwe leads kan binnenhalen voor zowel het STAP-Budget als nieuwe bedrijven die zij kunnen aanwerven voor een samenwerking op langere termijn. Het hoofddoel is dat door middel van adverteren hun omzet een nieuwe stimulans krijgt en daarmee stijgt.

Uiteindelijk hebben we in samenspraak met de marketing mensen van New Heroes voor de volgende twee projecten gekozen waar wij dagelijks mee bezig zijn. Optimaliseren, nieuwe content bedenken en dit implementeren in de campagnes van New Heroes:

1- Advertenties op Facebook plaatsen voor de aanwerving van nieuwe leads voor het STAP-Budget. Juiste call-to-action, een koppeling met WhatsApp creëren om zo de interactie met de lead warm te houden.

2- Er is een LinkedIn Automation opgezet voor het salesteam van New Heroes. Hiermee wordt het sales team de koude acquisitie bespaart, omdat de automation zelf de berichten verstuurt voor hun.

Er wordt op de achtergrond hard gewerkt om de SEO van New Heroes te verbeteren. Samen met hun developers hebben we een nieuwe strategie opgezet om dit op te schroeven naar een hoger niveau.

Het resultaat

Nadat we in 2022 zijn gestart met de advertenties voor het STAP-Budget via Facebook Ads hebben we sindsdien een stevige fundering weten te bouwen voor het aantal binnen gekomen leads per maand. Na de opstartfase in de maanden augustus in september, waarin we rond de 25 leads binnenhaalden, zagen we een flinke toename sinds oktober. Deze lijn werd goed doorgetrokken naar november, de maand waarin we tot nu toe de meeste aanmeldingen binnenhaalden: 97.

In totaal hebben we voor New Heroes 500 nieuwe aanmeldingen gerealiseerd.