E-mail marketing bestaat al een tijd maar is nog steeds relevant en mits goed ingezet een zeer effectieve marketing strategie. Effectieve e-mailmarketing zet “prospects” om in klanten en verandert eenmalige kopers in terugkerende klanten en loyale fans, waardoor het een onmisbaar onderdeel is binnen elke marketingfunnel.
Om grootschalig persoonlijke e-mails te versturen is het noodzakelijk om gebruik te maken van e-mail automation. Hiermee kun je gerichte boodschappen verzenden die zich aanpassen aan de interesses en gegevens van de ontvanger zelf, of het bedrijf waarvoor deze werkzaam is. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan een welkomst e-mail campagne of een bedankje wanneer iemand een order plaatst of een formulier heeft ingevuld. Vervolgens kun je je klanten een bepaald kenmerk toekennen zodat je weet in welke producten of diensten de nieuwe e-mail abonnee interesse heeft. Ook binnen e-commerce is dit zeer effectief, denk aan bepaalde segmenten op basis van bedrijfsgrootte of industrie.
Bijgestuurd door data die onze experts verzamelen zorgen zij voor optimaal resultaat!
E-mail marketing valt binnen onze Online Marketing Pakketten maar is uiteraard ook als losse dienst af te nemen.
Bent je klaar voor next level E-mail Marketing?